Mitteli Vilkku saa pentuja viikonloppuna (toivottavasti) ja norvitsi Fibla siitä viikonpäästä :) Ajatella, että Fibla saa tosiaan pentuja, vaikka vasta me se haettiin Ruotsista. Hmm...taitaa siitä silti olla jo muutama vuosi :o

2130809.jpg

Fibla on mun lempi norvitsi ja siitä tulee mulle joskus pentu :D

2130825.jpg

Elo täällä on jokseenki samanlaista päivästä toiseen. Koiria ja hevostelua :) No ens viikonloppuna meen Turkuun ja Messariin...poikkeaa siis rutiinista ;)

Ensi viikko poikkeaaki sit ihan totaalisesti, ku saan mennä hoitamaan Vilkun pentuja. Siellä kamera räpsyy ja pentukuvia tulee varmaan tännekki näkyville....

Nevaleisen tätiltä sit odotetaan postia, että saan "tytsyille" joululahjat ;)

Tässä vielä kuvapläjäys koiruista.

Kun mä syön keppiä niin mä syön keppiä ! Haluut sä sen tai et...se on mun :)

2130892.jpg

Aivan sama...emmä olis sitä halunnukkaan.

2130898.jpg