Mikä päivä mulla on tänään ollu....huh, huh...Mähän en si lopeta tätä kirjotustakaan iha heti, ku oon kerran päätähti...The Prinsess Elsa :p

Pipsaaaaaaa....tuu kattomaan mitä täällä o ! JUHUUUU...kuuleksäää ?

Oikeesti tuu ny ! Mullon täälä sulle ylläri !!

Tääl on paloauto, siis PALOAUTO..iha oikee PALOAUTO !!

Käy sä Pipsa kattoos mitä ne siä tekee niin mä tuun si peräs :)

On se vaan rohkee. Sinne se painelee silmät ummes ja meina, et mua rapsutetaan NYT  ! Muahan ei näy siksi, ku mä menin avonaisesta ovesta sisään ja Maikku joutui huutamaan kurkku suorana :) No pitänee sanoa, että toi palomiäs oli mein tuttu :) Ja ollaan hänen rapsuteltavana joka ikinen päivä ;)

Nää on oikeesti niin kovia mihiä iha kaikki ja niin kamalan rohkeitaki.

Sit meidän päivä jatkui, jossa mä oon taas pää osassa. Nääs meille tuli vieraita ja oikeen kahteen otteeseen. Eka meille tuli Jenni, Vilkku, Maximus ja pikku pentu.

Tässä me rymistellään koko porukalla.

Täs on pikkunen, jota muuten kutsutaan Hikkaksi. Ajatelkaa, kuinka joku voi antaa koiralle nimen Hikka ?!

ja täs on vilkku, jolla on aina vauhti päällä :)

Maximus, joka on muuten aika erikoinen koira :o  Ainaki mun mielestä. Kyllä mä sen kaa ihan hyvin tulin juttuun, mut jokin siinä on jännää :)

ja MÄ ! Mun mielestä mä oon niin kaunis, et oikeen silmiä hivelee...

niin ja tietty toi midän Pipsa..., joka muuten kans rupes syömään sitä YÄK jäätynyttä keppiä ;)

Meillä kävi tänään myös uusia vieraita. Mahtaakohan kasvatajat tunnistaa omansa ? Sen verran täytyy sanoa, että kasvattaako nää kasvattajat dynamiitti jööttejä :) Eihän ne ollu hetkeäkään paikoillaan. No ehkä sekunnin :D

Täs on yks :)

Täs toinen :)

Si tää piänempi rupes ehdottelemaan mulle jotain vaihtokauppoja :o Arvaatte varmaan, että en mä tästä MUN kepistä luovu :D Kait mullaki ny jotain oikeuksia kuuluu olla !

Annakko mulle sen sun kepin ?                 .... siis tä ?

Anna ny hei...                 No en !

Antasit ny...                  eks kuule, vai eksä ymmärrä  E !!

Heiiii voiks sä olla noin itsekäs, että tää pieni jöötti ei saa sun keppii ? Vaiks pyydän näin nätisti...   

VOIN, KOSKA KAIKKI KEPIT MITÄ SÄ NÄÄT ON MUN !!!

Ihavvaan tiedoks, et ei me ihan aina olla laiskalla tuulella :D Ja kiva, ku kävitte !