KONNUNKODON BUFFY !! Jippia jee....

Koirat Jöntsöpingin "Ruineilla" . Siellä oli oikeen kunnon myrsky.

242728.jpg

Reissu oli kerrassaan mahtava. Matka tehtiin lyhyellä ajalla ja pienellä budjetilla, ehkä siksi oli yksi kylmäkin yö...autossa :D Jako oli selvä minä ajoin ja Jennigaattori navigoi. Osin siksi, että mulla on oikeen huono navigointi vaisto. Eikä me oltais ikinä päästy perille, jos se kaikki olisi ollut mun varassa. Kilometrejä kertyi 1960km pienine koukkauksine ;) Ilma oli kerrassaan hirvee Ruotsin puolella. Välillä satoi vettä ja välillä pyrytti lunta. Ja kuinka ollakkaan kesärenkaat alla. Mutta mikä siinä matkustaessa hyvässä seurassa hyvän musiikin soidessa.

Onneksi Tanskassa sää oli hyvä. Nähtiin niin paljon pienellä aikaa, että ei menaa keretä sulattamaan kaikkea näkemäänsä. Mahtava maa kerrassaan. Ensivuonna uudelleen Pipsan kanssa :)

242717.jpg

Mutta mitä kaikkea sitä ei tekisi yhden valioarvon eteen :D Saa kattokaas palkita itsensä tällaisella paikallisella leivoksella, joka syötiin muuten yhdessä koirien kanssa.

242721.jpg

KIITOS JENNI JA VILKKU SUUREMMOISESTA MATKASEURASTA !

Mutta ettei kellekkään jää epäselväksi myös Jennin koirasta tuli Tanskan muotovalio. Onnea Jenni ja Vilu.

Näistä kaikista mahtavista näyttelykokemuksista haluan kiittää myös Elsan kasvattajaa Hallaa. Kiitos Halla, että sinä ohjasit minut ja Elsan yhteen !! Päivääkään en ole katunut sillä niin paljon tämä ihana "Hartsa" on meille antanut. Elsa on Pipsan kanssa täyttänyt suurimmatkin haaveet mitä olen ikinä osannut unelmoidakkaan. Kyllä se vaan niin on, että se ei ole ollenkaan varmaa, että pentua ostaessasi tiedät saavasi kaikille haaveillesi ja suurimmille unelmillesi toteuttajat.

Olen siinä onnellisessa asemassa, että minulle niin on käynyt.

Kiitos koirieni kasvattajille Oilille ja Hallalle !