Onneksi koirat eivät pelkää raketteja ja niiden pauketta :) Mitähän tämä tuleva vuosi tuo tullessaan...ihan jännittää.

Sen voinen sanoa nyt tässä vaiheessa, että hevostelu ammattina loppuu ja työ tehtävät muualla odottavat. Nyt jää hevostelu ainoastaan Saidan ja kahden oman hevosen varaan. Tallille onneksi pääsen päivittäin ja tulen siellä käymäänki, mutta talikon joudun valitettavasti ja kovasti haikeana antamaan toisten käsiin :( Nyyh...mun kottikärryissäki on FORTTin merkki :D ja nyt joku muu tulee kärräämään niillä _mun_ hevosten kakat :(  Mä en kestä !! BYÄÄ!!!

Niin ja koiruudetki pääsee aina tallille Sepon kanssa ja mä nään ne vasta illalla tai sit päivällä tallilla ennen iltavuoroon menoa... Hitsi kyllä mun elämä muttuu aika lailla.

Sen mitä tulen tekemään saatte tietää vasta sit, kun tiedän pystynkö selkäni kanssa sitä työtä tekemään.

Tässä kumminki muutama kuva mökkeilystä :)

Kurre, kurre missä on se kurre?

2186110.jpg

Kurre, kurre missä on se kurre ?

2186112.jpg

Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu...siellä siellä se kurre on.

2186118.jpg

Kurre jahdin jälkeen levätään ja odotellaan lounasta, mutta ei kurre lounasta :)

2186137.jpg

Ihanaa hile mössöä on jo jäällä :)

2186173.jpg