Kiirettä pitää niin, että tuskin konetta joka päivä avaan :o Meitsi on nääs ny "oikeissa" töissä ! Ja kaikki jäljelle jäävä aika menee hevosten ja koirien kanssa. Kotona kerkeen kyllä nukkumaan en paljo muuta. Siivotakki pitäis, mutta sitä kerkeen tehdä vähä niin ja näin :o

Työ mitä teen on kyllä mahtavaa ja antoisaa. Toivottavasti selkä kestää ja saan siitä ammatin itselleni. Nyt kyllä näyttää hyvältä :) Paljon olen oppinut, mutta paljon on vielä opittavaa. Tosin olen aika sitkee ja kovasti yritän, vaikka välillä kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Puhelimeen vastailu tuottaa mulle kyllä ylitsepääsemättömän esteen...mä en vaan osaa...yksinkertasesti EN OSAA !! Niin onhan mulla vasta kaksiviikkoa takana, että ehkä mä senki opin...EHKÄ :o Porukka siellä on mahtavaa ja eläinlääkärit ammattitaitoisia. Tilat uudet ja laitteet viimeisenpäälle :) Mikäs siellä ollessa !

Uhrauksiakin olen joutunut tekemään ja siksi tämä tuntuukin välillä vaikealta. Hevoshommista luopuminen on ollut kyllä raskasta ja käy välillä nupin päälle. Onneksi siellä tulee käytyä melkeen joka päivä. Onhan se ollut mun työ viimeiset 24 vuotta ! Ja se on se minkä mä osaan !!! Siellä on Seppo, koirat ja kaikki mun kaverit.

Ulkomaan matkaa olen suunnitellut kesäksi Elsalle ja itselleni, mutta vielä en tiedä koska ja mihin... tai ehkä tiedän, ehkä en :DD