En tosin olisi halunnut tällä tavalla viettää pääsiäistäni...minkäs teet.

Pikaiset kuulumiset meiltä. Koirat voivat hyvin ja hevosetki porskuttaa kivasti.Minä taasen olen nyt huonossa jamassa. Olen ollut puolitoista viikkoa sairaalassa, kun jalat pettivät kokonaan. Piipaa autolla mentiin sairaalaan yks ke aamu, kun jalat olivat makaroonia. Pitkäänhän tässä on menty vähä kipurajaa nostaen, mutta lopu se tuli sillekki. Nyt olen viikonloppu vapaalla kotona, mutta illalla menen taas takaisin sairaalaan ja tutkimuksia jatketaan. Nyt jo parempi olo, mutta oikeapuoli ei kanna täydellisesti vieläkään. Semmosella Foortilla kuljen :o (kuva tulossa)

Mitään erityistä syytä tälle ei ole vielä löytynyt. Kuvattu on edestä ja takaa magneetilla ja ilman. Nyt sit katsotaan neurologilla, jos siellä on joku hermo pinteessä. Mä yleensä olen tällänen uniikki muutenki. Tietysti myös tässä tapauksessa...mikä ei välttämättä ole hyvä. Vikaa on vaikeampi paikallistaa ja sitä hoitaa. Ensiksi jalat ja nyt selkä....byääh...

Mutta kyllä me tästä vielä noustaan ja jatketaan menoa. Pitäis vaan noi kovat kipulääkkeet vielä koventaa niin olis vähemmän kipuja :o

En ole kaikkien blogeissakaan kerennyt kommentoimaan, joten tässä yhteisesti: ONNEA kaikille Tokossa (Karkki ja Tuija), Agilityssä(Bella ja Outi, Päivi koirineen ja Sari ja Vega) ja näyttelyissä(kaikille niissä käyneille...Halla, Nallenevantäti, Tarja, Milla ja Kata) pärjänneille !!! Niin ja muuten vaan kiitos teille ihanille ihmisille, jotka ovat mua tsempanneet. ps. Toivottavasti kukaan ei unohtunut ;o

Yks juttu harmittaa...se, että kaikki laihduttami kilot ovat tulleet takaisin. Ja kiitos kuuluu kaikille ihanille ihmisille, jotka ovat vierailleet luonani ja tuoneet paljon himoitsemaani SUKLAATA !!