Nyt on jännitykset ohi ja Saidan tulos siis oli 6. Saida juoksi toiseksi kovimman ajan eläessään ja toisen kerran eläessään alle 1.30.0. Ja uusi 2100m ryhmäajon ennätys kirjataan toistaiseksi 1.29.8 ! Kaikki olemme todella tyytyväisiä suoritukseen ja aikaan. Taukoakin oli takana kolmisen kuukautta. Saida toimi startissa hyvin, eikä laukannut. Häslinkiäki oli matkalla ja nekin sivuutettiin kunnialla. Olenko vähä tyytyväinen tammaan !

Oli niin ihana tunne mennä talliin, ku Sada hörisi mulle koko päivän. Mihin ikinä menin niin vaimea hörinä seurasi minua joka puolelle. Aika erikonen, mutta ah niin ihana hevonen. Lefa oli myös mielissään, ku näki mut. Eihän miehinen ylpeys voinu antaa periksi, että ikävää olis näytetty. Näin ne sisarukset eroaa toisistaan . Lefan olen tuntenut 11v ja saidan hiukan yli yhden vuoden. Silti Saida tuntuu kaipaavan mua enemmän. Huomenna taas tuoksutellaan hevosia.

Olo itsellä ei nyt ole niin kovin hääppönen, mutta tän kanssa oppii elämään ja olemaan. Kovasti olen yrittänyt jumpata, pitää aku-rannekkeita ja kävellä. Välillä tulee isku vasten kasvoja, mutta välillä jo hymyilyttää :) Pitkiä aikoja ei kannata jaloilla olla, sit jalat pettää. Pikkuhiljaa kuitenki ja istumista välissä.

Umalle tiedoksi, et mä olen karkotatnut Vesijärvestä kaikki Vesihiisit ! Ne siis säikähti mua :)