Koirilla oli tänään vapaapäivä tallillta niimpä päivä kului pihalla kurreja metsästäen. Ilma oli mitä mahtavin. Lunta oli yöllä tullut ainaki 10 cm.

375110.jpg

Elsa, joka on eniten kurreista kiinnostunu  ei ymmärrä miksi se kurre ei tule alas telmimään sen kanssa. Sitä etsittiin ja etsittiin puun ympäriltä eikä millään maltettu lähteä lenkille. Paistin kuva kiilui silmissä...no ei vaiskaan ei se sitä syöny olis :)

Ookko kurre täällä...hu huuu...?

375311.jpg

Entä täällä....?

375312.jpg

No toisella puolella sit ?

375314.jpg

Nyt tarvii oottaa apujoukkoja, että se saadaan tuolta alas. Oo sä Pipsa alhaalla niin mä kattelen ylhäältä.

375309.jpg

Meen vähä kauemmas, jos se sit tulis...noin.

375117.jpg

Tuleeko se  ? Sano että tulee... pliis.

375114.jpg

Siis mä en jaksa enää...mua ei oikeesti enää hutsi toi sun juttus. Usko jo ei se tuu !

375318.jpg

No lähetään sit metsään. Voihan niitä kurreja sielläki nähdä :)

Kaksi pientä elefanttia marssii näin aurinkoista metsää eteen päin, koska heillä oli hauskaa niin...lalaaa...

375316.jpg

Mä oon oikeesti nähny, et niitä elää tälläsissä metiköissä...Lopeta jo....No saahan sitä koirakin haaveilla !

375333.jpg