Ei ole mitään uutta kuulunut kokeiden tuloksista. Loppukuuhun sain taas lisää lääkärinaikoja :)

Olo täällä kotona käy tylsäksi. Ihan kaikkea mitä haluais ei voi tehdä. No ainaki san syödä mitä kaapista löytyy ja popsia kaikkee hyvää, vaikka nyt on kieltämättä vähä turvonnu olo :D

On mulla kyllä käynyt täällä vieraita ja on saanut jutella ja kuulla kuulumisia. Sellaistenki mihin olen harvemmin ollut yhteyksissä. Tosin se korjataan ensitilassa.

Huomenna on Tuomaksen 1-vuotis syntymäpäivä, enkä mä pääse edes paikalle...tosin ne pidettiin jo viime viikonloppuna ja sitäpaitsi juhlakalu on matkoilla :D

Heti, ku pääsen kylään niin kakku syödään :)

Toivottavasti Seppo vie mua huomenna mökille katsastamaan, josko narsissit olis jo noussu edes himpunverran. Pääsis koiratki niitä tuoksuttelemaan.

1454276.jpg

Kohta varmaan kolahtaa laatikkoon gööttilehti mitä innolla odotellaan :D

Niin ja Torleiffin monte kokeilukaan ei menny ihan niin, ku olin tovonut. Herra ei halua mennä lujaa selästä ainakaan ravia. Kummatki kantapäät tuli poljettua ja enää ei kokeilla. Muutenhan se kyllä nauttii ratsastuksesta, mutta ei ravi-ratsastuksesta. Pitänee sit vaan näyttää sille maisemia selästä ja harrastaa "tätiratsastusta" :D